SERVIS

 

Servis

Uplatnění reklamace

Reklamované zboží je možné osobně doručit, nebo zaslat do provozovny internetového obchodu nilfisk-eshop.cz spolu s popisem závady a kontaktními údaji (adresa, telefon). K reklamovanému zboží dále doporučujeme dodat kopii prodejního dokladu a záruční list (byl-li k výrobku vystaven), případně jiný doklad prokazující nákup zboží v internetovém obchodě nilfisk-eshop.cz

Po vyřízení reklamace bude zákazník telefonicky nebo písemně informován a bude s ním dohodnut způsob předání zboží (přepravní služba, osobní odběr). Spolu se zbožím zákazník obdrží protokol o provedení záruční opravy.

V případě neoprávněné reklamace bude zákazník telefonicky nebo písemně kontaktován a bude mu navrhnut další postup řešení vzniklé situace (placená oprava, vrácení zboží bez opravy, ekologická likvidace zařízení apod.)

Adresa k zasílání reklamačních oprav:

1.VAPKA s.r.o.

Tel: 553611313 

Rolnická 279/74 Opava - Kateřinky 

PSČ: 747 05